Belföld Színes

Balázsék néven folytatódik Sebestyén Balázsék reggeli műsora

Lájkolj minket a Facebook-on!

Aki esetleg nem lenne képben, annak egy gyorstalpaló : 2016 novemberében megszűnt a Class FM analóg sugárzása. Így a Sebestyén Balázsék féle MorningShow kénytelen volt új rádió után nézni. Hamar rátaláltak a Rádió 1-re, ahol Reggeli Show néven folytatták jól megszokott műsorukat. A “MorningShow” tulajdonosa a Class FM jelenlegi tulajdonosa Michael McNutt, aki nem hagyta annyiban Balázsék távozását. ( Persze, mert minden hallgatót az Andy Vajna féle Rádió1-hez vitt ). Ezért McNutt pert indított, ugyanis szerinte a Reggeli Show név kísértetiesen hasonlít a Morning Show névre. A Morning Show egyébként azóta online újraindult Stohl Andrásékkal. ( Több-kevesebb sikerrel ). 

Mi is történt a bíróságon? A Fővárosi Törvényszék igazat adott a ClassFM ( online rádió, és FM van a nevében.. nomindegy ) tulajdonosának, Michael McNuttnak, aminek következtében Sebestyén Balázst eltiltották a Reggeli Show használatától. A Facebookon Sebestyén Balázs hivatalos oldalán, valamint a Reggeli Show aloldalain, illetőleg a műsor Instagram oldalain a műsor eddigi nevét, illetőleg a Reggeli Show – „a Morning Show Sztárjaival” jelmondatot, valamint a sárga színű, vigyorgó, fejhallgatós napocska ábrát se használja. A névvel “trükközni” sem lehet majd, azaz nem számít majd, hogy külön- vagy egybeírják, kis-, vagy nagybetűvel, semmiképp nem használhatják.

Megérkezett Balázsék válasza : Hétfőtől Balázsék néven folytatódik a reggeli műsoruk. Sebestyén Balázs a Facebook oldalán ezt fűzte még hozzá a döntéshez : “Csak remélni tudom, hogy ez nem lesz magaslabda a Balázsoknak, hogy pereljenek..” Nyugi, majd perelnek a Pumpedék. 

Sebestyén Balázs szerint a ClassFM illetve Michael McNutt a pereskedésekkel nem akar érdemben elérni semmit, csak azt, hogy címlapra kerüljön, és az Ő hátukon másszon fel, mert Balázs szerint jelenleg a ClassFM online hallgatottsága nagyon elenyésző ( 2-3 ezer fő ), míg a Rádió 1 egyes felmérések szerint piacvezető, egyes felmérések szerint a Petőfi után “kullog”. A rádiós hallgatottságról itt olvashatnak bővebben.

A ClassFM nem nyilatkozik az online hallgatottságról, arra hivatkozva, hogy nem lehet tudni egy IP cím mögött hány hallgató van. A ClassFM stream szerverének a hallgatottsága viszont rejtett, így semmilyen képet nem kapunk a ClassFM hallgatottságáról. ( bár melyik rádiós ne tudna trükközni az online adás hallgatottságával ). Ám ezzel szemben az Inspira februári adata szerint a ClassFM hallgatottsága 4.3 százalék, ami 353.582 főt jelent. Ha ez így van, akkor érthetetlen, hogy a ClassFM miért rejti a hallgatottságát. A jelenlegi MorningShow felállás szerint nem a hallgatottság fontos, hanem hogy minőségi tartalmat állítsanak elő. ( Rádiós pletykák szerint, Stohl legalább 2-3 milliót kap havonta McNutt-tól. 2-3 ezer hallgatóért ha megéri, ClassFM megyek hozzátok műsort vezetni! )

DE! Balázsék nem adják fel, folytatják a pereskedést, bízva abban, hogy a MorningShow hozzájuk kerül, és a Balázsékból MorningShow lehet a Rádió1-en, és a MorningShowból Stohlék a ClassFM-en. ( ClassOnline? ) Természetesen a fejleményekről mi is beszámolunk.

Mit gondolnak erről a hallgatók? A Facebookon olvasott kommentek, és az adásban felolvasott SMS-ek alapján a hallgatóknak igazából mindegy, milyen néven jelentkezik a műsor, mert ők Balázsékra kíváncsiak, mert nem a név, hanem a tartalom érdekli őket.

A Rádió1 jelenleg 22 frekvencián szól szerte az országban, és ha egy vonat elindul, soha meg nem áll. ( Tehát számítani lehet további frekikre a Rádió1 háza táján ), és emellett számítani lehet egy országos lefedettséggel rendelkező induló kereskedelmi rádióra is, ugyanis a Nemzeti Média- És Hírközlési Hatóság kihírdette az országos frekvenciatendert. Erről itt olvashatnak bővebben

Iratkozz fel hírlevelünkre!

A szerzőről

Szabi Szabi